خرید ماسک حبابی کربن بیوآکوا با تخفیف

خرید ماسک حبابی کربن بیوآکوا با تخفیف

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

خرید ماسک حبابی کربن بیوآکوا با تخفیف
بازدید : 413

خرید ماسک حبابی بیوآکوا با تخفیف

ماسک حبابی کربن بیوآکوا در هنگام استفاده به خاطر وجود اکسیژن خود به خودش شروع به ایجاد کف می کند و باعث پاکسازی عمیق منافذ از آلودگی ها و همچنین متعادل کردن چربی پوست می شود. ماسک حبابی بیوآکوا علاوه بر رطوبت رسانی باعث روشن شدن و استحکام پوست نیز می شود. این محصول پرفروش برای پوست های چرب،مختلط و مستعد جوش اثر بخشی بالایی دارد. با توجه به عوامل آلودگی محیطی مختلف مانند آلودگی هوا و تغییرات هورمونی،پوست صورت اکثر مردم،خیلی زود آلودگی ها و باکتری ها را به خود میگیرد و این آلودگی ها وارد منافذ پوست می شود.این عوامل باعث کدر شدن پوست طی زمان میشود،بوجود آمدن جوش های سرسیاه و سر سفید به دلیل همین آلودگی هاست. بنابراین همه ی افراد نیاز به پاکسازی پوست دارند،مخصوصا افرادی که پوستی چرب دارند،بیشتر در معرض جذب این آلودگی ها و ایجاد جوش هستند.

برای پاکسازی پوست از آلودگی هایی که به عمق پوست نفوذ میکنند،می توان از ماسک حبابی بیوآکوا استفاده کرد.

بافت ماسک حبابی

بافت و کاربرد این محصول بسیار منحصر به فرد است ، به همین دلیل در جهان به چنین کالای محبوب تبدیل شده است و حتما کلیپ های آن را در شبکه های اجتماعی مشاهده کرده اید.ماده ی داخل آن قبل از بیرون آمدن از کاسه مثل یک لجن چسبناک است. همراه آن یک کفگیر برای کمک به کاربرد و استفاده بهداشتی از محصول است. با این وجود به دلیل بافت محصول احساس می کنید، استفاده از این محصول با کفگیر کار سختی است و بنابراین پس از چندین بار استفاده ، متوجه خواهید شد که استفاده از انگشتان تمیز آسان تر است.

چرا این ماسک حباب درست میکند؟

این حباب ها به دلیل  کربناسیون اضافه شده به ماسک ایجاد می شود. هدف این کار پاکسازی عمیق منافذ پوست و انتقال گرد و خاک و آلودگی از عمق پوست به سطح آن می باشد. این ماسک برای افرادی که پوست چرب و منافذ مسدود دارند بسیار مناسب و کاربردی است.

ویژگی های ماسک حبابی کربن بیوآکوا

۱-ماسک خاکستری حباب گازدار ، منافذ را پاک می کندو نیز به تغذیه و جوان سازی پوست کمک می کند .صورت را تمیز و روشن می کند . حالت الاستیک(ارتجاعی) پوست را باز می گرداند . پاک کردن پوست به صورت عمقی و کامل. روشنایی پوست. . اثر مرطوب کننده گل کربنات یک فوم خوب را تولید می کند که پوست را پاک می کند و پوست را صاف می کند. عصاره های گیاهی برای تغذیه پوست و جوان سازی ،
این ماسک حاوی مقدار زیادی مواد مغذی پوست می باشد .
۲.ماسک حبابی پوست پوست شدن پوست صورت را از بین میبرد
۳. پاک کردن پوست. حباب ها دید کلی از ماسک صورت را تغییر داده و خواص پاکسازی ماسک را بهبود می بخشد، و باعث می شود که فرایند پاکسازی خنده دار باشد.
۴. ماسک به آرامی به صورت اعمال می شود



نویسنده :
تاریخ : شنبه 6 آذر 1400 ساعت : 14:32
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید